Skip to content

Zasady współpracy

Satysfakcja klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, a także podstawą wszystkich naszych działań.

Współpracę opieramy na długotrwałych i partnerskich relacjach, a także zasadach etycznego i odpowiedzialnego biznesu, które są trwale wpisane w misję i system wartości naszej firmy. Przykładamy szczególną wagę do podejmowanych zobowiązań, dlatego każda umowa zawiera odpowiednie zapisy gwarantujące otrzymanie towaru lub realizację usługi, na ustalonych wcześniej warunkach.

Zachęcamy do zapoznania się z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży oraz Ogólnymi Warunkami Zamówienia.

„Jakość pojawia się wówczas, gdy wraca do nas klient, a nie produkt”.
Dlatego naszym głównym celem jest dbanie  o jak najwyższą jakość naszych produktów. Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych materiałów znanych producentów, innowacyjnych technologii produkcji, a wszystko to w oparciu o wymagania międzynarodowej normy ISO 9001. – Certyfikat jakościowy: Certyfikat PL/18.00111/QMS_ISO 9001:2015

Polityka jakości w WUZETEM realizowana jest w oparciu o cele, których realizacja gwarantuje klientom dostarczenie produktu najwyższej jakości.

Wypracowanie jakości możliwe jest dzięki precyzji produkcji oraz współpracy międzywydziałowej. WUZETEM – Najwyższa precyzja, to nasze hasło przewodnie, z którym się identyfikujemy i które stanowi podstawę naszego działania. To wszystko sprawia, że produkty WUZETEM są niezawodne oraz spełniają najbardziej rygorystyczne wymagania.

Gwarantujemy, że nasze wyroby nie posiadają wad materiałowych ani wad wykonawczych, które powodowałyby nieprawidłowe działanie w normalnych warunkach eksploatacji i przy standardowej obsłudze.

W związku z tym zobowiązujemy się do wymiany naszych wyrobów na wolne od wad lub naprawy w naszej fabryce, w ciągu jednego roku od czasu zainstalowania w silniku i nie później niż 18 miesięcy od daty sprzedaży z fabryki.

Nie dotyczy to uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowej obsługi i eksploatacji a zwłaszcza:

Rozpylacze

  • uszkodzenia przylgni stożkowej zanieczyszczeniami wprowadzonymi podczas montażu lub pochodzącymi z paliwa,
  • zatarcia igły spowodowane odkształceniem otworu korpusu rozpylacza powstałego od przekroczonego momentu dokręcenia nakrętki rozpylacza oraz od zanieczyszczeń,
  • brak wymiany uszczelek termicznych w głowicy silnika (dot. rozpylaczy czopikowych),
  • naprawy przeprowadzonej niewłaściwie, niezgodnie z zasadami.

Elementy tłoczące

  • uszkodzenia krawędzi przy czole tłoka (zbicie) powstałe przez nieprawidłową obsługę,
  • zużycia powierzchni tłoka i cylindra leżących naprzeciw otworów paliwowych, spowodowane zanieczyszczeniami z paliwa,
  • zatarcia tłoka powstałe w wyniku przekroczenia dopuszczalnego momentu dokręcenia króćca lub zanieczyszczeniami z paliwa,
  • naprawy przeprowadzonej niewłaściwie, niezgodnie z zasadami.

Wtryskiwacze

  • uszkodzenia montażowe części, zwłaszcza posiadających gwinty,
  • wymienione części i zespoły, rozregulowanie, naprawy przeprowadzonej niewłaściwie, niezgodnie z zasadami,
  • uszkodzenia wymienione w pkt. dotyczącym rozpylaczy powstałe w wyniku zanieczyszczeń.

Pompy wtryskowe i zasilające

  • uszkodzenia części zewnętrznych,
  • rozregulowanie, naprawy przeprowadzonej niewłaściwie, niezgodnie z zasadami,
  • uszkodzenia zanieczyszczeniami pochodzącymi z paliwa (praca z nieskutecznym filtrem).

 

Wada produkcyjna lub materiałowa zakupionego towaru daje Państwu prawo do złożenia reklamacji. W celu jak najszybszego jej rozpatrzenia przygotowaliśmy formularz, który należy wypełnić i odesłać na adres: reklamacje@wuzetem.pl.

Zgłoszenie reklamacyjne do pobrania tutaj:  Formularz reklamacyjny