Podstawowe zasady montażu rozpylaczy i wtryskiwaczy

Image

Bardzo ważne są podane przez producentów silników i aparatury wtryskowej siły dokręcania wtryskiwacza w głowicy silnika oraz siły dociskające rozpylacz do obsady wtryskiwacza. Zbyt duże momenty dokręcenia mogą wywołać deformację korpusu rozpylacza powodującą podczas pracy w wysokiej temperaturze zanik luzu i zakleszczenie (zatarcie, zawieszenie) igły rozpylacza, stąd BEZWZGLĘDNIE KONIECZNE JEST PRZESTRZEGANIE PRAWIDŁOWEGO MOMENTU DOKRĘCANIA NAKRĘTKI MOCUJĄCEJ ROZPYLACZ PODCZAS MONTAŻU WTRYSKIWACZA.

NASZE ROZPYLACZE GWARANTUJĄ długotrwałą i niezawodną pracę, małe zużycie paliwa, brak zadymienia, odpowiednio niską emisję spalin, bezproblemowe uruchamianie silnika pod warunkiem PRAWIDŁOWEJ REGULACJI CIŚNIENIA OTWARCIA ROZPYLACZA, które sprawdzamy i regulujemy na SPECJALNYM PRÓBNIKU DO SPRAWDZANIA I REGULACJI WTRYSKIWACZY. Szczelność połączenia obsady wtryskiwacza z rozpylaczem zależy głównie od STOPNIA ZUŻYCIA CZĘŚCI WTRYSKIWACZA tj. PRZEKŁADKI, KORPUSU, DRĄŻKA, SPRĘŻYNY, stąd przy wymianie rozpylacza należy dokładnie zbadać stan techniczny części wtryskiwacza i w razie potrzeby dokonać również ich wymiany.

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ ROZPYLACZY WUZETEM oraz prawidłowo zamontowana i wyregulowana aparatura wtryskowa zapewnia długotrwałe zadowolenie ich użytkownikom.