Finał rankingu Polskiego Radia „LUBIĘ, BO POLSKIE 2022” w kategorii – Produkt Innowacyjny 2022 za Rozpylacze paliwa z igłą pokrytą powłoką DLC dla WUZETEM.
25 listopada odbył się VI finał edycji ogólnopolskiego rankingu „LUBIĘ, BO POLSKIE 2022” – organizowanego przez Polskie Radio oraz redakcję Trójki Polskiego Radia. Celem rankingu jest promowanie polskich produktów i usług, a także wspieranie rodzimych firm oraz edukowanie słuchaczy, w jaki sposób zakup polskich produktów i korzystanie z usług krajowych przedsiębiorców wpływa na koniunkturę naszej gospodarki. Podobnie jak w ubiegłych latach kapituła rankingu „Lubię bo Polskie”, nagrodziła firmy w różnych kategoriach.
Ogłoszenie wyników.
W specjalnej audycji ekonomicznej „Winien i Ma” w Trójce ogłoszono zwycięzców rankingu Polskiego Radia „LUBIĘ, BO POLSKIE 2022”.
https://lnkd.in/dnW–Ytb
https://lnkd.in/dM5Ttiu8
Statuetki zostały wręczone zwycięzcom w poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Władysława Szpilmana. Podobnie, jak w ubiegłych latach, Kapituła rankingu wyróżniła firmy, produkty i usługi w kilku wyraźnie sprecyzowanych kategoriach.
I miejsce w rankingu „Lubię, bo polskie” – Produkt Innowacyjny 2022.
Miano najlepszego Produktu Innowacyjnego 2022 zostało przyznane Warszawskim Zakładom Mechanicznym „PZL – WZM” w Warszawie SA za „Rozpylacze paliwa z igłą pokrytą powłoką DLC” – https://lnkd.in/d3VQ-vDa. W tej kategorii nagradzane są firmy wprowadzające innowacyjne rozwiązania – produkt lub usługę, która w przełomowy sposób wpłynęła na zwiększenie konkurencyjności polskich firm na rynku krajowym lub za granicą. Kapituła przyznała drugie miejsce: firmie PGNiG Grupa Orlen za system HY-Chess oraz trzecie dla Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego za System ANSI.
Konkurs „Lubię, bo polskie”.
To już VI finał edycji ogólnopolskiego rankingu „LUBIĘ, BO POLSKIE 2022” – organizowanego przez Polskie Radio oraz redakcję Trójki Polskiego Radia. Celem rankingu jest promowanie polskich produktów i usług, a także wspieranie rodzimych firm oraz edukowanie słuchaczy, w jaki sposób zakup polskich produktów i korzystanie z usług krajowych przedsiębiorców wpływa na koniunkturę naszej gospodarki.
Więcej szczegółów w artykule na stronie Polskiego Radia S.A.:
https://polskieradio24.pl/42/273/artykul/3076567
Oraz w wywiadzie z Prezes WUZETEM – Anną Ścieszko-Osińską, który można odsłuchać na stronie Jedynki Polskiego Radia:
https://lnkd.in/dMVVGTeC