WUZETEM to producent komponentów do układów wtryskowych stosowanych w silnikach wysokoprężnych, działający od 1951 roku  pod własną, rozpoznawalną marką na światowym rynku części zamiennych (Automotive Aftermarket).

Zatrudnimy: Dyrektora Biura Organizacyjno-Prawnego

Miejsce pracy: Jawczyce, gm. Ożarów Mazowiecki (Warszawa – Konotopa) Zapewniamy bezpłatny transport z Warszawy.

Zakres obowiązków:

  • Koordynację i nadzór nad pracami jednostek organizacyjnych Biura tj. Działu Prawnego, Działu Administracji, Działu Personalnego, Sekretariatu Zarządu;
  • Zapewnienie efektywnej i sprawnej obsługi prawnej, administracyjnej i personalnej Spółki;
  • Rekomendowanie rozwiązań formalno-prawnych w kontaktach ze stroną społeczną i udział w negocjacjach;
  • Opiniowanie projektów aktów wewnętrznych po kątem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
  • Reprezentowanie Spółki przed organami orzekającymi w sprawach, których Spółka jest stroną lub uczestnikiem w postępowaniach sądowych lub administracyjnych;
  • Zapewnienie obsługi i organizacji prac Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia;
  • Monitorowanie i kontrola prowadzonej działalności pod kątem zgodności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi;
  • Zapewnianie standardów postępowania z informacjami poufnymi oraz współpraca z IOD w zapewnieniu standardów w zakresie ochrony danych osobowych;
  • Zapewnienie pełnej zgodności z przepisami prawa;
  • Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa, zasad i kodeksu postępowania, standardów rynkowych i dobrych praktyk;
  • Współpraca z zewnętrznymi podmiotami wspierającymi organizację w obszarze prawa, audytu, identyfikacja i ocena ryzyka wynikającego z wymogów prawa;
  • Doskonalenie i dopasowanie organizacji, dokumentacji organizacyjnej i procedur organizacyjnych w jednostkach organizacyjnych Spółki;
  • Nadzór nad Archiwum Zakładowym i przekazywaniem dokumentacji do Archiwum Państwowego;
  • Kształtowanie w Spółce właściwej polityki wynagradzania, premiowania i motywowania pracowników oraz nadzór nad jej wykonywaniem;
  • Nadzór nad tworzeniem budżetu Spółki, planowaniem zatrudnienia, kosztów pracy i szkoleń;
  • Nadzór nad prowadzeniem obsługi kadrowej, płacowej, socjalnej oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej, płacowej i socjalnej oraz przygotowywaniem optymalnych rozwiązań w tym zakresie;
  • Nadzór nad prowadzeniem spraw administracyjnych Spółki, w tym spraw dot. nieruchomości, w której prowadzona jest działalność Spółki;
  • Nadzór nad prowadzeniem obsługi telekomunikacyjnej Spółki i zaopatrzeniem Spółki w media (energia elektryczna, gaz, woda i ścieki, centralne ogrzewanie), ochroną oraz utrzymaniem czystości obiektów Spółki;
  • Nadzór nad ewidencją środków trwałych i środków trwałych niskocennych Spółki;
  • Nadzór nad utrzymaniem i wykorzystaniem środków transportu;
  • Nadzór nad zagadnieniami CSR i ESG, w tym wyznaczanie i monitorowanie wskaźników ESG;
  • Nadzór nad opracowywaniem i koordynowaniem wdrażania procesów, polityk, raportów w obszarze ESG;
  • Koordynacja współpracy z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi i zespołami zaangażowanymi w zagadnienia ESG;
  • Nadzór nad raportowaniem na potrzeby wewnętrzne Spółki oraz dla podmiotu nadrzędnego w zakresie przygotowywanie sprawozdań zgodności z zasadami ESG, raportów zrównoważonego rozwoju, raportów CSR.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja, zarządzanie, transport i logistyka lub pokrewne);
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z zarządzaniem;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel;
  • Praktyczna wiedza w zakresie zarządzania organizacją;
  • Mile widziane:
  • Umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Samodzielność w działaniu, decyzyjność, odpowiedzialność i aktywność;
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy;
  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Bezpłatną, prywatną opiekę medyczną w LuxMed;
  • Dofinansowanie do programu sportowego Benefit Systems;
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Bezpłatny dojazd do/z miejsca pracy z/do Warszawy.

Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacje@wuzetem.pl lub kontakt telefoniczny: 665-603-343.
W tytule wiadomości prosimy napisać: Dyrektor Biura Organizacyjno-Prawnego

Na CV od Państwa czekamy do 30.11.2024 roku.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – KANDYDACI DO PRACY W WUZETEM S.A.
W celu wykonania zobowiązania, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Warszawskie Zakłady Mechaniczne  „PZL-WZM” w Warszawie S.A., z siedzibą 
w Jawczycach, przy ul. Piastowskiej 67.
Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Madejek. Kontakt drogą mailową: rodo@wuzetem.pl
Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
1. Przepis prawa pracy, tj., art. 221 § 1 Kodeksu Pracy;
2. Wyrażona Pani/Pana zgoda na inne dane, niż zawarte w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy, wskazane w dokumentach aplikacyjnych, w tym także dane szczególnej kategorii, o których mowa  w art. 9 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, jeżeli były one wymagane  w procesie rekrutacyjnym;
3. Wyrażona Pani/Pana zgoda na wykorzystanie danych w celu przyszłych rekrutacji – art. 6 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
4. Zrealizowanie uprawnienia lub spełnienie obowiązku wynikającego z przepisu prawa dla innych danych, niż zawarte w art. 221§ 1 Kodeksu Pracy;
5. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji aktualnego prowadzonego procesu rekrutacji, w tym także w celu otrzymywania informacji mailowej/telefonicznej, a także  w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na kontakt i udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych. 
Cofnięcie zgody
W każdej chwili można wycofać zgodę, wysyłając informację elektroniczną na adres:  rodo@wuzetem.pl  Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Czas przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane  do zakończenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, Państwa dane będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy. Udostępnianie danych
Poza pracownikami lub współpracownikami Administratora, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione lub powierzone przez Administratora do przetwarzania także podmiotom zewnętrznym wspierającym Administratora w jego bieżącej działalności, w szczególności:
1. podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne, w tym zajmującym się stałą obsługą prawną Administratora, w zakresie niezbędnym do realizacji takiej obsługi, w tym związanej m.in. z określeniem, dochodzeniem lub windykacją roszczeń lub obowiązków, lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego;
2. podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi administracyjne związane z jego bieżącą działalnością, m.in. w zakresie obsługi teleinformatycznej, informatycznej, w tym w zakresie konserwacji i utrzymania systemów informatycznych wykorzystywanych przez Administratora, w których przechowywane są dane osobowe;
3. podmiotom wykonującym na rzecz Administratora usługi pocztowe lub kurierskie.
Prawa podmiotów przetwarzania
1. W każdej chwili posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania;
2. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym zgodnym z art. 221§ 1 Kodeksu Pracy, podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, a także do otrzymania informacji elektronicznej i/lub telefonicznej, związanej z procesem rekrutacyjnym.
W przypadku braku podania danych zgodnych z art. 221§ 1 Kodeksu Pracy, nie będzie możliwe przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego,  a  także przekazanie informacji elektronicznej i/lub telefonicznej, dotyczącej procesu rekrutacyjnego;
4. Podanie danych innych niż zawartych w art. 221§ 1 Kodeksu Pracy, w tym także danych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych jest dobrowolne. W przypadku braku podania tych danych będzie możliwe przeprowadzenie procesu rekrutacji na podstawie podania przez Panią/Pana danych zgodnych z art. 221§ 1 Kodeksu Pracy;
5. Wyrażenie zgody na przyszłe rekrutacje jest dobrowolne, ale w przypadku braku wyrażenia zgody Pani/Pana danych nie będziemy przetwarzać m.in. w celu zaproszenia do udziału w przyszłych rekrutacjach.
Profilowanie
Administrator informuje, że podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.